Kategorie
Uncategorized

Dlaczego firma powinna mieć stronę internetową?

W dobie dzisiejszej cyfryzacji wydawać by się mogło, że posiadanie strony internetowej jest naturalne. Wewnętrzne badania rynku pokazują jednak, że dużo małych i średnich firm nie ma dedykowanej strony www. Czy to jest to błąd?

1.Strona internetowa – wizytówka firmy
2.Pozyskiwanie nowych klientów i rozpoznawalność marki z udziałem strony internetowej
3.Co zyskasz posiadając stronę internetową?

Brak strony www nie jest do końca błędem. Jednakże na pewno jest sporym ograniczeniem. Często również mniejsze przedsiębiorstwa nie widzą potrzeby posiadania takiej strony, a to duży minus działający na niekorzyść firmy.

Strona internetowa – wizytówka firmy

W bardzo dawnych czasach, których młodzi przedsiębiorcy być może nie pamiętają, wizytówką firmy była markiza (szyld nad drzwiami) i drukowana papierowa wizytówka. Dzisiaj markiza to przeżytek PRL-u, chociaż niektórzy trzymają się jej kurczowo. Wizytówka papierowa jest już raczej elementem dodatkowym niż przewodnim.
Chociaż trzeba w tym miejscu zaznaczyć, że wizytówki drukowane nadal są potrzebne i warto się w nie zaopatrzyć. Wracając jednak do sedna sprawy, obecnie wizytówką firmy jest strona internetowa.
Dzisiaj większość korzysta z komputera, smartphona czy tabletu. A a ok. 27 milionów polaków korzysta z internetu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *